Blog - Katleen Van Landschoot

Blog

klanten helpen

“Zitten ‘ze’ eigenlijk wel op mij te wachten?”

Het is een veelgestelde vraag van ondernemende mensen die overwegen om te bloggen: “Zit er wel iemand op mij te wachten?” Of, de variant daarvan: …

Doorzoek alle artikelen op meeromzet.be

  • Alle
  • blogtechnieken
  • copywriting
  • leren bloggen
  • marketing
  • Overig
  • sociale media
Alle
  • Alle
  • blogtechnieken
  • copywriting
  • leren bloggen
  • marketing
  • Overig
  • sociale media
computermuis
Hoe krijg je meer kliks en meer reacties?

Als je meer impact wil maken en meer mensen wil hebben, dan heb je een groter bereik nodig. Maar niet zomaar bereik: je wil de juiste mensen bereiken. Mensen die je leuk vinden en die meer willen weten over jou, wie je bent en wat …

alexander-london-1122031-unsplash (1)
4 regels die copywriters volgen om van lezers klanten te maken

In dit blogartikel ontdek je mijn eenvoudige vierstappenplan waardoor mensen je blogs graag en tot het einde lezen, die je geld opleveren en je in de markt zetten als de expert. Kortom: je kan de impact maken die je verdient. Wat hebben een verkoopmail, een …

absolutvision-82TpEld0_e4-unsplash
Hoe geef je je blogs plakkracht?

Een paar jaar geleden, toen bloggen nog niet zo ingeburgerd was als nu, moest je niet veel inspanningen doen om je blogartikel te laten opvallen. Je kwam zelfs weg met een klein blogje met weinig inhoud. Nu bloggen een stevige poot is in de marketingmix …

cactuss
“Er is mij verteld dat als ik niets toevoeg aan een conversatie, dat ik dan beter niets zeg. Klopt dat?”

Wanneer laat je van je horen in een blog? De ene zegt dat je op elk actueel onderwerp of iedere ‘trending hashtag’ moet inspelen omdat je dan mee surft op aandacht die er al is. De andere zegt dat je dat niet moet doen omdat …

Katleen Van Landschoot
5 goede redenen om zakelijk te bloggen

Zakelijk bloggen of blogartikels schrijven voor en over je business is een slimme en strategische manier om aan marketing te doen. Toch schuiven heel veel ondernemers, coaches en trainers het voor zich uit. Ze twijfelen of het iets voor hen is. Of het wel past …

bloggen in de roos
Hoe zorg je ervoor dat je eerste blog meteen een schot in de roos is?

Veel ondernemers die nog niet aan het bloggen zijn voelen zich oncomfortabel. Ze weten niet aan welke (ongeschreven) regels ze zich moeten houden. Zijn die er trouwens wel? Online schijnt alles te kunnen en te mogen. Voor de blogger in spe heb ik een goede …

angelina-litvin-32188-unsplash
Geen inspiratie? 11 ideeën voor een boeiend blogartikel

Eén van de belangrijkste redenen die ondernemers aangeven waarom ze niet bloggen of toch niet zo regelmatig als ze zelf aangeven is: gebrek aan inspiratie. Daarom heb ik 11 ideeën verzameld en bedacht zodat je nooit meer zonder invalshoeken zit. Staat ‘meer bloggen’ op je …

serena-repice-lentini-1237286-unsplash
Waarom zichtbaar zijn vooral een kwestie is van durven en doen

Hoe krijg je als ondernemer zichtbaarheid? Is het een kwestie van veel tijd? Van veel geld? Van veel talent? Niet zozeer. Als je zichtbaar wil zijn als ondernemende persoon dan is het vooral belangrijk om je ideale klant te kennen en die op de beste …

IMG_0520
Hoe je je ideale klant enthousiast krijgt in 15 minuten zonder dat je moet pitchen, mensen moet opbellen of moet netwerken

Als ondernemer moet je mensen warm maken voor je aanbod. Vooral vrouwen vinden dat moeilijk. Zeker koudweg mensen opbellen of een pitch houden doen ze niet graag. Ze vinden het gekunsteld, niet bij hen passend. Het goede nieuws is: dat hoeft ook niet. Ontdek hier …

Katleen Van Landschoot draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches