Nooit meer lastige klanten

Trek de mensen aan met wie het echt fijn samenwerken is door te bloggen

0 +
jaar ervaring in copywriting
0 +
ondernemers zichtbaar gemaakt
0 +
(blog)artikels geschreven

HOE BLOGGEN ALS DE BESTE?

1) Je springt vol goede moed uit bed
2) Je overloopt je to do-lijst: oh ja, vandaag ga je bloggen
3) First things first. Eerst koffie maken. Of thee. Of een smoothie
4) Even door de tijdlijn scrollen voor inspiratie
5) Oh, wat tof: je bent genomineerd voor een nostalgische challenge
6) Waar is die flatterende studentenfoto ook alweer?
7) Nog even wat goede raad geven in enkele groepen waarvan je lid bent
8) Zou er al iemand je foto van twintig jaar geleden leuk gevonden hebben?
9) Hartjes uitdelen. Beloven dat je binnenkort echt eens zal afspreken. “Nu niet natuurlijk”
10) Hoe zou het nog zijn in je mailbox?
11) Veel nieuwsbrieven
12) Veel aanbiedingen. Niet te missen acties. Snel even checken
13) Tijd voor pauze
14) Toch maar een tekstbestand openen
15) Spetterende titel voor je blog proberen te bedenken
16) Nadenken zonder veel resultaat
17) Besluiten dat ‘Blog’ een goede werktitel is
18) Kijken naar de knipperende cursor: “Vervelend ding”
19) Surfen naar de website van je concurrent. Om inspiratie op te doen
20) Zien dat de laatste blog daar ook al dateert van drie maand geleden
21) Opgelucht ademhalen en bedenken dat je je beste werk maakt ‘in flow’. Geen haast dus
22) Scrollen door je tijdlijn
23) Blij zijn dat je vrienden je foto van vroeger leuk vinden
24) Bedenken dat je door je foto ook de banden met mensen hebt aangehaald
25) ‘Blog maken’ op je to do-lijst voor volgende week zetten
26) Jezelf beloven dat je dan echt een steengoede blog zal schrijven. Waarschijnlijk. Als je tijd hebt. En inspiratie…

OF: Je beslist dat het tijd is om bloggen aan te pakken met iemand die er verstand van heeft. 

Ik ben Katleen Van Landschoot, copywriter. En ik begrijp je.

‘Ze’ hebben gezegd dat je moet bloggen. Want: 

– “Het is dé manier om connectie te maken met je ideale klant”
– “Je krijgt er meer mensen mee op je website”
– “Je zet jezelf in de markt als expert”

Klinkt mooi. 

Maar eenmaal achter je laptop twijfel je. Want hoe begin je – als niet-marketeer – aan zo’n boeiend blogartikel? Waarover moet je het hebben? (Die gratis inhaakkalender die je vertelt wanneer de dag van de kokosnoot is geeft je ook niet het antwoord.) 

Je wilt professioneel, bekwaam en betrouwbaar overkomen. 

En lezers hebben voor je blog. Echte. (Niet je moeder of je partner die altijd enthousiast zijn – ook als je een saai stukje typt.) 

Stop met staren. Ontdek de 5 dingen die mensen écht van je willen weten (en die je nu wellicht niet vertelt op je website) 

Niet weten wat gezegd kan je leuke klanten kosten

Zet iemand voor je en je praat honderduit en met passie. Maar die waterval van woorden vertalen op papier of online? Nee… dan val je stil…

Dat hoeft niet. 

Strategisch en slim bloggen kun je leren.
En daar help ik je graag bij.

Waarom zou je met mij samenwerken?

Veel businesscoaches geven je het ‘wat’ en het ‘waarom’ van marketing. Maar het ‘hoe’ moet je meestal zelf uitknobbelen.

Als journalist en copywriter die honderden verhalen van en voor ondernemers heeft geschreven, weet ik wat mensen graag lezen.

Ik verklap je mijn manier om de aandacht te krijgen én vast te houden zodat je het zelf ook kunt – zelfs als je geen schrijftalent bent.

Je krijgt al mijn stappen en bewezen technieken voor berichten, blogs en verhalen die mensen nieuwsgierig en geïnteresseerd lezen. Van titel tot eindpunt. 

Laten we samen aan de slag gaan

Masterclass over bloggen - Boek over bloggen - Online training over bloggen

Gratis masterclass

Ontdek hoe je je kennis, passie en ervaring in boeiende blogs giet en er nieuwe volgers en klanten door krijgt

Stop met staren - Start met bloggen

Bestel nu al je exemplaar van het boek (verschijnt juni 2021)

Bloggen Als De Beste

Online blogtraining voor ondernemers, coaches en trainers (+ persoonlijke blogcoaching)

Wat mag je verwachten?

Stap voor stap, slim en strategisch bloggen

Aanbevelingen van klanten

Gemiddelde beoordeling: 4.8 / 5.0 sterren
5/5
"Als je een bepaald publiek wil aanspreken dan zijn de teksten zeer belangrijk. En dat is waar Katleen nu super goed in is!"
Kurt Van Roye
Photoboot West-Vlaanderen
"Als je kiest voor Katleen Van Landschoot word je in de watten gelegd en leer je iedere keer meer business te halen met je eigen geschreven teksten."
Kristien Devos
Juwelen Buseyne
"Katleen verplaatst zich in de klant en maakt zo duidelijk wat er niet goed zit. Een aanrader voor iedere ondernemer die wil groeien en inzetten op marketing. Knap werk. De puzzel past."
Wouter Desmet
www.feestplan.be

Bloggen is connectie maken vanachter je toetsenbord

Katleen Van Landschoot

Gratis 21 insteken voor boeiende blogs

Wie haalt het meest uit deze inspiratieposter?

  • Jij, als je benieuwd bent wat de PRIK-formule voor blogs is
  • Jij, als je nog niet weet waarover je het beste blogt
  • Jij, als je nu meteen inspiratie nodig hebt

>>> Waar mag ik je gratis download naartoe sturen?

Blogs over blogs, bloggen en marketing

blogtechnieken
Katleen Van Landschoot

Is bloggen iets voor jou?

Een vraag die ik als copywriter dikwijls krijg is: “Is bloggen wel iets voor mij?” Meestal krijg ik die vraag van ondernemers die wel geloven in bloggen maar twijfelen of het wel iets is voor hen, of het iets kan bijdragen aan hun business en of ze het wel zullen kunnen volhouden. Het antwoord is

Lees verder »
marketing
Katleen Van Landschoot

Nee, met een blog kun je geen levens veranderen

Bloggen is een goede manier om van je te laten horen. Je kunt er mensen mee motiveren, inspireren, enthousiast maken maar het leven van mensen veranderen: neen, dat lukt niet. Trouwens met geen enkele vorm van marketing. Is bloggen dan geen goed idee? Toch wel. In een blogartikel van pakweg 1000 woorden kun je iemands

Lees verder »
blogtechnieken
Katleen Van Landschoot

“Ik wil de concurrentie niet wijzer maken met mijn blog”

Een van de bezwaren tegen bloggen is de angst dat anderen weglopen met je informatie. Of dat je, door je beste kennis en inzichten te delen, mensen helpt die vervolgens naar je concurrent gaan. Klopt dat? En kan je bloggen op een manier dat mensen alle concurrentie vergeten en heel graag van JOU iets willen

Lees verder »

Graag meer weten over bloggen?

Doorzoek alle blogartikelen over blogs op deze site

Heb je een vraag?

Heb je een vraag? Stuur gerust een berichtje via het formulier.
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

De Schrijfcoach draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches