Wil je meer halen uit sociale media voor je business?

Dan wil je mijn aankomende boekZo Krijg Je Meer Kliks‘ niet missen.

Het verschijnt eind mei 2021.

Schrijf je nu in op de interesselijst. Door je in te schrijven op de interesselijst krijg je een binnenkort een e-mail om je te laten weten wanneer en waar je het boek kunt bestellen.

Waarom dit boek? 

 Veel kennisexperts, coaches en ondernemers vinden het lastig om boeiende content te bedenken voor sociale media die hen volgers, fans en klanten

Ze worstelen met vragen zoals:

“Ik weet niet wat gezegd. Hoe kom ik aan onderwerpen?”

“Op welke kanalen moet ik nu echt aanwezig zijn?”

“Wat vertel ik op sociale media als ik geen product heb om te tonen?”

“Hoe pak ik de aandacht van de juiste mensen die door hun tijdlijn scrollen?”

“Hoe zorg ik ervoor dat ik niet ‘spammerig’ overkom?”

“Is sociale media wel interessant voor mij want ik wil niet de hele tijd over mezelf spreken?”

“Moet ik sociale media zelf onderhouden of besteed ik het beter uit?”

Het antwoord op deze en nog meer vragen krijg je in mijn aankomende boek ‘Zo Krijg Je Meer Kliks’. 

Ik heb het speciaal geschreven voor kennisexperts en ondernemers die heel goed zijn in hun vak maar die inspiratieloos zijn als ze een bericht willen plaatsen, die zich afvragen waar ze de tijd kunnen vinden voor marketing op sociale media en die minder vaak van zich laten horen dan goed voor hen is. En het boek is vooral bedoeld voor de ondernemer met een groot hart voor mensen en die graag veel meer volgers, fans en klanten wil helpen met zijn of haar mooie missie, product of dienst.

Nadat je het boek ‘Zo Krijg Je Meer Kliks’ hebt gelezen:
– is je contentcreatieproces efficiënter
– plaats je minder willekeurige posts en ‘op goed geluk’-content
– maak je doelgericht berichten passend bij jouw product, dienst en bedrijf
– kies je slim en doordacht op welke kanalen je aanwezig bent en op welke niet

Maar ook:
– lukt het je wél om connectie te maken met de juiste mensen
– weet je welke haakjes en insteken voor je werken en welke minder
– ken je de aanpak die journalisten en copywriters gebruiken om de aandacht te trekken
– maak je berichten met persoonlijkheid – zelfs als je vindt dat er niet veel interessants te vertellen is over je product of dienst, als je introvert bent of niet graag opschept

Bovendien:
– heb je het bewezen C.O.N.T.E.N.T.-systeem voor je sociale media-aanpak
– twijfel je minder en vraag je je niet meer af ‘waarover je het nu weer eens zou kunnen hebben’
– voel je je minder gefrustreerd als je inlogt op je sociale media-accounts van je bedrijf
– kost sociale media je minder tijd omdat je weet wat werkt voor jou en wat niet

Kortom:
– vergroot je je impact door betere berichten
– voel je meer plezier en voldoening om content te bedenken, uit te werken en te plaatsen
– ben je meer gemotiveerd om van je te laten horen omdat je meer reacties, betrokkenheid en bereik krijgt
– heb je een winnende strategie om je doelen te behalen met sociale media zónder gigantisch advertentiebudget

Gun jezelf meer volgers, fans en klanten. Meld je nu aan op de interesselijst voor ‘Zo Krijg Je Meer Kliks’ 

De Schrijfcoach draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches