Wat aardbeien je leren over je marketing - Katleen Van Landschoot - De Copywriter BE 0860 102 265

Wat aardbeien je leren over je marketing

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Wat hebben aardbeien te maken met zichtbaarheid? Veel. 

Want aardbeien bestaan in verschillende maten en soorten. Je kiest altijd deze die jij het lekkerste vindt en waarvoor je ze wilt gebruiken. 

Wil je een zelfgebakken aardbeitaart op taart toveren? Dan werk je die wellicht het liefst af met kleine aardbeitjes voor een verfijnde look.

Wil je een zomerse aardbeienbavarois maken? Of aardbeienconfituur om duimen en vingers van af te likken? Dan maakt de vorm van de rode smaakbommetjes niet zoveel uit. 

Wil je je gasten imponeren? Dan wil je mooie, grote aardbeien om in een schaal te dresseren. 

De ene aardbei is niet beter dan de andere. Het is maar waar je van houdt en wat je ermee wilt doen en bereiken. 

Zo is het ook met je marketing. 

Wil je het liefst elke dag kort van je laten horen en op de tijdlijn van mensen verschijnen? Prima. Kies dan voor sociale media. 

Of heb je niet zoveel tijd of discipline om dagelijks smakelijke weetjes, inzichten en tips te delen? Dan zijn blogartikels op je website een betere keuze. 

Je kunt je publiek meenemen in de diepte en echt waardevolle content geven. En bovendien blijven je blogs altijd beschikbaar op je website. Ze verdwijnen niet snel in de feed. Je hebt er dus langer plezier van. Net zoals van grote aardbeien. 

Maar net zoals je met één aardbei nog geen succesrecept hebt, moet je ook weten hoe je bloggen strategisch gebruikt zodat je er ook het resultaat mee bekomt dat je voor ogen hebt. 

Ik deel je mijn succesrecept en dat van andere ondernemers in mijn webinar. 

Dus als jij wilt proeven van bloggen en wilt ontdekken of het ook iets is voor jouw business, dan nodig ik je van harte uit voor mijn gratis blogwebinar. 

Ik zal je het water in de mond laten krijgen en warm maken voor bloggen. 

Gun jezelf ook de grootste aardbei. Meld je hier even aan. Het is gratis. 

MAAK JE EIGEN BLOGS EN BERICHTEN MAGNETISCH

Ontdek 25 powerwoorden + voorbeelden in deze masterclass

Als copywriter heb ik al honderden ondernemers geholpen aan nieuwe klanten door  artikels voor en over hen te schrijven. Daarbij heb ik ontdekt dat er 5 stappen en 25 woorden zijn die cruciaal zijn om de aandacht krijgen – vooral als je wilt bloggen voor je business. 
Mijn beste adviezen, bewezen aanpak en praktische voorbeelden deel ik in deze praktische masterclass. Speciaal voor ondernemers, coaches en trainers zoals jij.

Aanbevolen artikelen

  • Alle
  • blogtechnieken
  • copywriting
  • leren bloggen
  • marketing
  • Overig
  • sociale media
Geld verdienen met marketing
Het alternatief voor inspelen op speciale marketingdagen

Black Friday, sinterklaas, kerst, oud en nieuw… 🥂 Weet jij wat ze gemeen hebben? Wel, het zijn aanleidingen voor mensen om geld uit te geven. En voor bedrijven om keihard hun aanbiedingen te promoten. 🛒 Maar wat als je niet houdt van opdringerige marketing maar …

online blogtraining
Bloggen is misschien wel een verspilling van je tijd en energie

Stel je voor: een journalist belt je op. In je favoriete krant is een volledige pagina vrijgekomen in de editie van morgen. Als je wil komt op die pagina een stuk over jouw bedrijf of project. Helemaal gratis. Wat zou je doen? Zou je zeggen: …

webinar over bloggen
Hoe zit het met je voornemen om te bloggen?

Stond ‘bloggen’ op je to do-lijst voor 2022? Is het er al van gekomen? Of ben je aan het twijfelen geslagen? Je bent niet de enige. Veel ondernemers vragen zich af of bloggen wel de moeite waard is. Of ze niet beter hun energie kunnen …

enthousiaste bloggende ondernemers
Waarom blogt de ene wél en de andere niet na een training?

Toen ik enkele jaren geleden voor het eerst mijn training Bloggen Als De Beste gaf focuste ik vooral op de tips en de praktische kant van het bloggen. Want het is belangrijk dat je weet hoe je moet bloggen. Dus ik gaf templates voor goede …

klanten helpen
“Zitten ‘ze’ eigenlijk wel op mij te wachten?”

Het is een veelgestelde vraag van ondernemende mensen die overwegen om te bloggen: “Zit er wel iemand op mij te wachten?” Of, de variant daarvan: “Wie ben ik nu om blogartikels te schrijven? Ik ben toch helemaal niet zo speciaal? Zal bloggen wel werken voor …

kies de juiste blogaanpak
Bloggen op een manier die bij je past

Misschien ben je ooit begonnen met bloggen maar heb je er de brui aan gegeven. Omdat het tegenviel. Omdat het je zo veel moeite en energie kostte. Nochtans was de template die je hebt gevonden of gekregen veelbelovend. Alleen: voor jou werkt het niet. Hoe …

dankbaar en blij bloggen
Blogtip: Blog over dingen waar je dankbaar voor bent

Bloggen doe je om te groeien. Je kunt er je business mee laten groeien maar je groeit er vooral ook zelf door. Dat heb je soms zelf niet in de gaten. Daarom is het een goed idee om je groeimomenten te verzamelen. Zo zie jij …

VIP-klant in de Provence
Wat zet je in de verf: je expertise of je persoonlijkheid?

Waarom zou iemand zijn geld aan jou uitgeven: omdat je een joviale, innemende persoon bent of omdat je bekwaam bent? Ik kies voor het tweede. Al is aangenaam in de omgang zijn natuurlijk wel een pluspunt. Maar het is niet voor al je klanten de …

Geld verdienen door te bloggen
Bloggen is misschien niet voor jou

Je hebt goede redenen om te bloggen. Zoals: creatief zijn en zo de business creëren die jij wilt, iets teruggeven aan de maatschappij en anderen helpen, laten zien dat je kundig en onderlegd bent in je vak, jezelf zichtbaar maken om gezien te worden als …

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Katleen Van Landschoot - De Copywriter BE 0860 102 265 draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches