Wat hebben aardbeien te maken met zichtbaarheid? Veel.
Want aardbeien bestaan in verschillende maten en soorten. Je kiest altijd deze die jij het lekkerste vindt en waarvoor je ze wilt gebruiken.
Wil je een zelfgebakken aardbeientaart op tafel toveren? Dan werk je die wellicht het liefst af met kleine aardbeitjes voor een verfijnde look.
Wil je een zomerse aardbeienbavarois maken? Of aardbeienconfituur om duimen en vingers van af te likken? Dan maakt de vorm van de rode smaakbommetjes niet zoveel uit.
Wil je je gasten imponeren? Dan wil je mooie, grote aardbeien om in een schaal te dresseren.
De ene aardbei is niet beter dan de andere. Het is maar waar je van houdt en wat je ermee wilt doen en bereiken.
Zo is het ook met je marketing.
Wil je het liefst elke dag kort van je laten horen en op de tijdlijn van mensen verschijnen? Prima. Kies dan voor sociale media.
Of heb je niet zoveel tijd of discipline om dagelijks smakelijke weetjes, inzichten en tips te delen? Dan zijn blogartikels op je website een betere keuze.
Je kunt je publiek meenemen in de diepte en echt waardevolle content geven. En bovendien blijven je blogs altijd beschikbaar op je website. Ze verdwijnen niet snel in de feed. Je hebt er dus langer plezier van. Net zoals van grote aardbeien.
Maar net zoals je met één aardbei nog geen succesrecept hebt, moet je ook weten hoe je bloggen strategisch gebruikt zodat je er ook het resultaat mee bekomt dat je voor ogen hebt.
Ik deel je mijn succesrecept en dat van andere ondernemers in mijn webinar.
Dus als jij wilt proeven van bloggen en wilt ontdekken of het ook iets is voor jouw business, dan nodig ik je van harte uit voor mijn gratis blogwebinar.
Ik zal je het water in de mond laten krijgen en warm maken voor bloggen.
Gun jezelf ook de grootste aardbei. Meld je hier even aan. Het is gratis.