Wat aardbeien je leren over je marketing - Katleen Van Landschoot

Wat aardbeien je leren over je marketing

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Wat hebben aardbeien te maken met zichtbaarheid? Veel. 

Want aardbeien bestaan in verschillende maten en soorten. Je kiest altijd deze die jij het lekkerste vindt en waarvoor je ze wilt gebruiken. 

Wil je een zelfgebakken aardbeitaart op taart toveren? Dan werk je die wellicht het liefst af met kleine aardbeitjes voor een verfijnde look.

Wil je een zomerse aardbeienbavarois maken? Of aardbeienconfituur om duimen en vingers van af te likken? Dan maakt de vorm van de rode smaakbommetjes niet zoveel uit. 

Wil je je gasten imponeren? Dan wil je mooie, grote aardbeien om in een schaal te dresseren. 

De ene aardbei is niet beter dan de andere. Het is maar waar je van houdt en wat je ermee wilt doen en bereiken. 

Zo is het ook met je marketing. 

Wil je het liefst elke dag kort van je laten horen en op de tijdlijn van mensen verschijnen? Prima. Kies dan voor sociale media. 

Of heb je niet zoveel tijd of discipline om dagelijks smakelijke weetjes, inzichten en tips te delen? Dan zijn blogartikels op je website een betere keuze. 

Je kunt je publiek meenemen in de diepte en echt waardevolle content geven. En bovendien blijven je blogs altijd beschikbaar op je website. Ze verdwijnen niet snel in de feed. Je hebt er dus langer plezier van. Net zoals van grote aardbeien. 

Maar net zoals je met één aardbei nog geen succesrecept hebt, moet je ook weten hoe je bloggen strategisch gebruikt zodat je er ook het resultaat mee bekomt dat je voor ogen hebt. 

Ik deel je mijn succesrecept en dat van andere ondernemers in mijn webinar. 

Dus als jij wilt proeven van bloggen en wilt ontdekken of het ook iets is voor jouw business, dan nodig ik je van harte uit voor mijn gratis blogwebinar. 

Ik zal je het water in de mond laten krijgen en warm maken voor bloggen. 

Gun jezelf ook de grootste aardbei. Meld je hier even aan. Het is gratis. 

MAAK JE EIGEN BLOGS EN BERICHTEN MAGNETISCH

Ontdek 25 powerwoorden + voorbeelden in deze masterclass

Als copywriter heb ik al honderden ondernemers geholpen aan nieuwe klanten door  artikels voor en over hen te schrijven. Daarbij heb ik ontdekt dat er 5 stappen en 25 woorden zijn die cruciaal zijn om de aandacht krijgen – vooral als je wilt bloggen voor je business. 
Mijn beste adviezen, bewezen aanpak en praktische voorbeelden deel ik in deze praktische masterclass. Speciaal voor ondernemers, coaches en trainers zoals jij.

Aanbevolen artikelen

  • Alle
  • blogtechnieken
  • copywriting
  • leren bloggen
  • marketing
  • Overig
  • sociale media
klanten helpen
“Zitten ‘ze’ eigenlijk wel op mij te wachten?”

Het is een veelgestelde vraag van ondernemende mensen die overwegen om te bloggen: “Zit er wel iemand op mij te wachten?” Of, de variant daarvan: “Wie ben ik nu om blogartikels te schrijven? Ik ben toch helemaal niet zo speciaal? Zal bloggen wel werken voor …

kies de juiste blogaanpak
Bloggen op een manier die bij je past

Misschien ben je ooit begonnen met bloggen maar heb je er de brui aan gegeven. Omdat het tegenviel. Omdat het je zo veel moeite en energie kostte. Nochtans was de template die je hebt gevonden of gekregen veelbelovend. Alleen: voor jou werkt het niet. Hoe …

dankbaar en blij bloggen
Blogtip: Blog over dingen waar je dankbaar voor bent

Bloggen doe je om te groeien. Je kunt er je business mee laten groeien maar je groeit er vooral ook zelf door. Dat heb je soms zelf niet in de gaten. Daarom is het een goed idee om je groeimomenten te verzamelen. Zo zie jij …

VIP-klant in de Provence
Wat zet je in de verf: je expertise of je persoonlijkheid?

Waarom zou iemand zijn geld aan jou uitgeven: omdat je een joviale, innemende persoon bent of omdat je bekwaam bent? Ik kies voor het tweede. Al is aangenaam in de omgang zijn natuurlijk wel een pluspunt. Maar het is niet voor al je klanten de …

Geld verdienen door te bloggen
Bloggen is misschien niet voor jou

Je hebt goede redenen om te bloggen. Zoals: creatief zijn en zo de business creëren die jij wilt, iets teruggeven aan de maatschappij en anderen helpen, laten zien dat je kundig en onderlegd bent in je vak, jezelf zichtbaar maken om gezien te worden als …

SMART bloggen
Bloggen volgens het SMART-principe

Kun je het SMART-principe gebruiken om als ondernemer beter te bloggen? Ja. Meer zelfs: met SMART-doelen lukt het je beter om te starten met bloggen voor je business én om vol te houden. In dit blogartikel ontdek je hoe je dat aanpakt. “Een kleine tank …

moet je slim zijn om te bloggen
Wat is bloggen en hoe ga je er succesvol mee aan de slag?

SEO, SEA, zoekwoorden, verkeer krijgen naar je blog… Ja, het is belangrijk maar het is niet het eerste waar je je moet om bekommeren. Veel marketeers maken bloggen te ingewikkeld en te technisch. Daarom is het goed om terug te gaan naar de basis. Wat is bloggen? En hoe begin je eraan?

enthousiaste bloggende ondernemers
Hoe zorg je ervoor dat klanten je vinden?

Ben je ondernemer? En vind je het lastig om jezelf te verkopen? Je bent niet de enige. Veel ondernemende mensen willen graag meer leads en meer klanten maar willen zelf niet in de kijker staan, willen niet opdringerig overkomen of hebben geen grote advertentiebudgetten. Herkenbaar? …

klanten krijgen en geld verdienen door te bloggen
“Hoe krijg ik klanten door te bloggen?”

“Leuk hoor, dat bloggen: maar levert het ook iets op?”, dat vragen veel ondernemers zich af. “Hoe kom ik aan nieuwe klanten door te bloggen?”, willen ze weten. Goede vraag natuurlijk. Het antwoord is: door slim te bloggen. Wat dat precies inhoudt ontdek je in …

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Katleen Van Landschoot draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches