Het alternatief voor inspelen op speciale marketingdagen - Katleen Van Landschoot - De Copywriter BE 0860 102 265

Het alternatief voor inspelen op speciale marketingdagen

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Black Friday, sinterklaas, kerst, oud en nieuw… 🥂
Weet jij wat ze gemeen hebben?

Wel, het zijn aanleidingen voor mensen om geld uit te geven. En voor bedrijven om keihard hun aanbiedingen te promoten. 🛒

Maar wat als je niet houdt van opdringerige marketing maar wél graag volgers, fans en klanten wilt? 🙄

Hey, ik ben Katleen en als copywriter heb ik een manier gevonden om te verkopen zonder te verkopen. Niet alleen op speciale dagen. Maar het hele jaar door.  📆

Wat die manier is?

Bloggen. 🎯

Als je blogartikels op je website plaatst, dan trek je meer geïnteresseerde bezoekers aan. Meer ideale klanten ook.

Maar dan moet je wel bloggen op een slimme manier.

De vraag is: hoe doe je dat dan?
En ook: waarover kun je het hebben als je wilt bloggen voor je business?

Daar wil ik het met je over hebben in mijn aankomend live webinar.

Een voorproefje van wat je zal ontdekken:
✅ een titeltemplate die gegarandeerd de aandacht trekt
✅ het geheime ingrediënt dat ik gebruik in al mijn blogs en dat jij ook kunt inzetten
✅ welke fout de meeste bloggende ondernemers maken bij hun call to action en wat jij beter wél doet

…en als je geen flauw idee hebt waarover je het kan hebben? Je krijgt van mij 21 blogideeën.

Klinkt interessant?

📌Doe mee aan mijn komende webinar waarin ik je toon hoe je meer bereik en impact krijgt en boeiende blogs maakt die passen bij jou, je markt en je publiek.

Ja, het is gratis en als je bloggen een serieuze kans wilt geven voor je zaak, praktijk of missie, dan is dit iets voor jou. Meld je even aan via https://blogtraining.deschrijfcoach.be

Ik ‘zie’ je daar.

MAAK JE EIGEN BLOGS EN BERICHTEN MAGNETISCH

Ontdek 25 powerwoorden + voorbeelden in deze masterclass

Als copywriter heb ik al honderden ondernemers geholpen aan nieuwe klanten door  artikels voor en over hen te schrijven. Daarbij heb ik ontdekt dat er 5 stappen en 25 woorden zijn die cruciaal zijn om de aandacht krijgen – vooral als je wilt bloggen voor je business. 
Mijn beste adviezen, bewezen aanpak en praktische voorbeelden deel ik in deze praktische masterclass. Speciaal voor ondernemers, coaches en trainers zoals jij.

Aanbevolen artikelen

  • Alle
  • blogtechnieken
  • copywriting
  • leren bloggen
  • marketing
  • Overig
  • sociale media
Goed voornemen: zakelijk bloggen
Zo maak je je goede voornemen om zakelijk te bloggen wél waar

Het begin van het nieuwe jaar is dé periode van nieuwe kansen en mogelijkheden. Niet alleen privé kun je goede voornemens maken maar ook voor je business. Nu is het perfecte moment om een frisse wind te laten waaien en te doen wat al lang …

online blogtraining
Bloggen is misschien wel een verspilling van je tijd en energie

Stel je voor: een journalist belt je op. In je favoriete krant is een volledige pagina vrijgekomen in de editie van morgen. Als je wil komt op die pagina een stuk over jouw bedrijf of project. Helemaal gratis. Wat zou je doen? Zou je zeggen: …

webinar over bloggen
Hoe zit het met je voornemen om te bloggen?

Stond ‘bloggen’ op je to do-lijst voor 2022? Is het er al van gekomen? Of ben je aan het twijfelen geslagen? Je bent niet de enige. Veel ondernemers vragen zich af of bloggen wel de moeite waard is. Of ze niet beter hun energie kunnen …

enthousiaste bloggende ondernemers
Waarom blogt de ene wél en de andere niet na een training?

Toen ik enkele jaren geleden voor het eerst mijn training Bloggen Als De Beste gaf focuste ik vooral op de tips en de praktische kant van het bloggen. Want het is belangrijk dat je weet hoe je moet bloggen. Dus ik gaf templates voor goede …

klanten helpen
“Zitten ‘ze’ eigenlijk wel op mij te wachten?”

Het is een veelgestelde vraag van ondernemende mensen die overwegen om te bloggen: “Zit er wel iemand op mij te wachten?” Of, de variant daarvan: “Wie ben ik nu om blogartikels te schrijven? Ik ben toch helemaal niet zo speciaal? Zal bloggen wel werken voor …

kies de juiste blogaanpak
Bloggen op een manier die bij je past

Misschien ben je ooit begonnen met bloggen maar heb je er de brui aan gegeven. Omdat het tegenviel. Omdat het je zo veel moeite en energie kostte. Nochtans was de template die je hebt gevonden of gekregen veelbelovend. Alleen: voor jou werkt het niet. Hoe …

dankbaar en blij bloggen
Blogtip: Blog over dingen waar je dankbaar voor bent

Bloggen doe je om te groeien. Je kunt er je business mee laten groeien maar je groeit er vooral ook zelf door. Dat heb je soms zelf niet in de gaten. Daarom is het een goed idee om je groeimomenten te verzamelen. Zo zie jij …

sociale media of bloggen
Wat aardbeien je leren over je marketing

https://youtu.be/DTDppycOBNs Wat hebben aardbeien te maken met zichtbaarheid? Veel.  Want aardbeien bestaan in verschillende maten en soorten. Je kiest altijd deze die jij het lekkerste vindt en waarvoor je ze wilt gebruiken.  Wil je een zelfgebakken aardbeitaart op taart toveren? Dan werk je die wellicht …

VIP-klant in de Provence
Wat zet je in de verf: je expertise of je persoonlijkheid?

Waarom zou iemand zijn geld aan jou uitgeven: omdat je een joviale, innemende persoon bent of omdat je bekwaam bent? Ik kies voor het tweede. Al is aangenaam in de omgang zijn natuurlijk wel een pluspunt. Maar het is niet voor al je klanten de …

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Katleen Van Landschoot - De Copywriter BE 0860 102 265 draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches