Hallo, ik ben

Katleen Van Landschoot

De meeste ondernemers hebben wel een website maar die levert hen geen klanten op. 
Als copywriter heb ik een bewezen blogstrategie waarmee je stap voor stap authentieke blogs maakt
zodat de juiste mensen je website vinden, snel vertrouwen krijgen in jou en je business en klant worden bij jou in plaats van bij je concurrent. 

Mei 2002, Cannes. Ik sta op een chique galareceptie met een dure cocktail in mijn hand, net als alle andere genodigde journalisten. We klinken op de nieuwe fotoprinter. Morgen mag ik met mijn collega-journalisten nog op luxe zeiltocht. We overnachten in suites van 800 euro per nacht.

Kosten noch moeite zijn gespaard voor de lancering van de printer. En terwijl ik nip van mijn gekoelde cocktail naast de ‘infinity pool’, bedenk ik dat ik niet warm of koud word van die printer. Omdat ik het verhaal mis in het persdossier. Dat ik daarom liever de ontwikkelaars van het toestel wil interviewen in plaats van de PR-jongens en -meisjes. Maar die mensen achter de printer zijn er niet. Jammer.

Wat ik als jonge freelancer het liefste deed doe ik nu nog altijd graag: mensen aan het woord laten. De juiste vragen stellen zodat de mooiste, ontroerendste, pakkendste… verhalen naar boven komen. Want die vinden mensen interessant.

De persoonlijke verhalen waren altijd mijn best gelezen artikels – ongeacht waar ze verschenen

Mijn Rust Roest-reeks over onderbelichte sporten voor het weekblad de Eecloonaar, mijn reeks over familiebedrijven in Vacature, mijn gesprekken met CEO’s voor het businesstijdschrift Vlaanderen Manager, mijn portretten van zakenvrouwen met succesvolle wellnesscentra voor het vakblad Les Nouvelles Esthétiques…

Als journalist heb ik honderden mensen heb ik geïnterviewd en in de kijker gezet.
Later schreef ik als copywriter in opdracht van vele tientallen bedrijven en ondernemers.

Iedere keer hoorde ik boeiende anekdotes, getuigenissen, verhalen.
Ook van de mensen die me op voorhand verzekerden
“dat ze niets bijzonders te vertellen hadden”.

Veel mensen – ook als ze ondernemend zijn – zijn te bescheiden.

Of ze twijfelen of er wel iemand op hen zit te wachten.

Het antwoord is ja.

Meer zelfs:

Wil je dat mensen kiezen voor jou en dat je de eerste bent aan wie ze denken, dan is het slim om je verhalen te delen. 

Zonder persoonlijkheid negeren en vergeten mensen jou snel

Marketing met persoonlijkheid blijft hangen. Werkt. Zowel voor mij als voor mijn klanten:

Voor het Meetjeslandse tuinbouwbedrijf dat door te vertellen over de liefde voor zelfgekweekte groenten in twee uur tijd de weekendvoorraad prei uitverkocht.

Voor de Poperingse handelaarsvereniging die op enkele weken tijd organisch van 300 naar 1300 volgers ging op Facebook door in blogs de mensen achter de winkels aan het woord te laten.

Voor de Ieperse natuurkapper die haar aantal klanten in haar salon zag verdubbelen door te bloggen.

De beste manier om je verhalen, ervaringen en inzichten te delen? Bloggen

Wat als we nu eens jouw liefde voor je vak zouden bundelen met mijn kennis over (blog)artikels, copywriting en marketing?

Wat als ik je zou leren hoe jij dat zelf kan: inspiratie vinden en blogartikels maken die passen bij jou?

Wat zou het voor je business betekenen als je authentieke blogs kon maken waarmee je de klanten aantrekt met wie jij het allerliefste werkt?

Het kan.

Iedereen kan het. Tenminste: als je een product of een dienst hebt waarin je gelooft en je enthousiasme graag deelt met anderen.

Mijn ervaring als journalist en copywriter deel ik graag met jou zodat ook jij de verhalen en woorden vindt om echt connectie te maken. Zelfs als je verlegen bent, niet goed weet waarover je het kan hebben of nooit de beste was in opstel op school.

We doen het gewoon samen. Laten we samen de blogs schrijven die je volgers, fans en klanten opleveren.  

Ik inspireer en help je graag op weg naar blogs die werken.

Via mijn gratis webinar.
Via mijn boek.
Via mijn online blogtraining

Hoe kan ik jou helpen?

ACHTERGROND VOOR DE FANS:

Sterrenbeeld: steenbok
Nine Star Ki: 7-6-6
Aantal universitaire diploma’s: 2
Verkozen tot Suikerprinses 1994 (Moerbeke-Waas)
Favoriete boeken: alles van Sophie Kinsella (humor) en van Annie M.G. Schmidt (humor, herkenbaarheid en levenswijsheid)
Mij maak je blij met: planten die ‘men’ ouderwets vindt. Denk aan: roze geraniums op de vensterbank, witte azalea’s en cactussen (in alle vormen).

Heb je een vraag?

Blijf niet zitten met je vragen over bloggen en copywriting. Vul even het formuliertje hieronder in.

Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Katleen Van Landschoot draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches