Nieuwe klanten krijgen zonder te netwerken? Maak impact met blogs in deze ongewone tijd
Ontdek waarom je met blogs de klanten aantrekt die jij graag wil
Vertel meer over in welk vakgebied je zit en waarom dit belangrijk is. Optioneel kun je hier ook een video van maken waarin je wat dingen uitlegt. Heb je geen video? Dan kun je de video vervangen door een foto.

Waarom is het belangrijk?
Vertel hier waarom [jouw vakgebied] belangrijk is om serieus mee aan de slag te gaan. Wat gebeurt er als ze het niet doen? Geef mensen meer inzicht.
Help bezoekers met kiezen
Wanneer je meerdere producten of doelgroepen hebt
Titel
Ondertitel
Beschrijf hier in het globaal wat voor dienst/product jij met jouw onderneming aanbiedt.
Help je bijvoorbeeld mensen met burn-out klachten of ben je een businesscoach?
Belangrijk om een nieuwe bezoeker gelijk een goed beeld te geven wie je bent, wat je doet en waarom ze bij jou moeten zijn.


Vertel wat over jezelf
Waarom moeten ze bij jou zijn?
Ga hier dieper in op het onderscheidende vermogen van jouw bedrijf. Waarom moet een bezoeker bij jou zijn en niet bij de concurrent?
Denk bijvoorbeeld aan ervaring, diploma’s/certifcaten, aanpak, tijdsinvestering, kosten, etc.
- Ook hier kan je gebruik maken van opsommingen
- Probeer je specifiek op jouw doelgroep te richten
- Houd het op ongeveer 3 à 4 opsommingen
Titel
Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂
Maak dit stuk niet al te lang. Er is altijd de mogelijkheid om meer te vertellen op een “over mij” pagina.
Belangrijk om te vermelden: wie je bent, wat je doet en waarom je deze dienst/dit product verkoopt. Wat is jouw doel / missie.
Afhankelijk van je onderneming helpt het vaak om persoonlijk te zijn (over de struggles die je hebt doorlopen bijvoorbeeld).
Aanbevelingen van klanten



Ruimte voor een quote
Titel
Ondertitel
Noteer hier wat een bezoeker van jou kan en mag verwachten. Je kan hier ook gelijk vermelden wat je allemaal aanbiedt. Druk belangrijke woorden dik.
- Gebruik opsommingen om kort aan te geven wat iemand mag verwachten
- Probeer je specifiek op jouw doelgroep te richten
- Houd het op ongeveer 3 à 4 regels
Ruimte voor extra tekst.
Neem laatste bezwaren weg.

Samenwerkingen





Gratis weggever
Promoot een gratis weggever voor nieuwe bezoekers. Vermeld voor hier deze weggever interessant is en wat je bereikt met de weggever.

Artikelen rondom [jouw onderwerp]

Nee, met een blog kun je geen levens veranderen
Bloggen is een goede manier om van je te laten horen. Je kunt er mensen mee motiveren, inspireren, enthousiast maken maar het leven van mensen veranderen: neen, dat lukt niet. Trouwens met geen enkele vorm van marketing. Is bloggen dan geen goed idee? Toch wel. In een blogartikel van pakweg 1000 woorden kun je iemands

“Ik wil de concurrentie niet wijzer maken met mijn blog”
Een van de bezwaren tegen bloggen is de angst dat anderen weglopen met je informatie. Of dat je, door je beste kennis en inzichten te delen, mensen helpt die vervolgens naar je concurrent gaan. Klopt dat? En kan je bloggen op een manier dat mensen alle concurrentie vergeten en heel graag van JOU iets willen

Wat zijn de beste marketingblogs voor 2021?
Dagelijks lees ik blogartikelen over marketing om op de hoogte te blijven van trends en (nieuwe) toepassingen van aloude marketingtechnieken die hun waarde vele malen hebben bewezen. Die tips en inzichten deel ik graag met mijn volgers en klanten. Maar met de vele honderden blogs van marketeers is het niet altijd gemakkelijk om te weten
Op zoek naar specifiek onderwerp?
Doorzoek tientallen artikelen op deze site.